Hovedside     Vi behandler     Kiropraktikk     Idrett     Om oss    Kontakt oss

Kiropraktikk

Kiropraktikk betyr å behandle med hendene. Kiropraktoren er ekspert på å behandle muskel-, nerve- og skjelettplager i hele bevegelsesapparatet. Målet med behandlingen er å finne årsaken til problemet ditt, som
nødvendigvis ikke sitter der det gjør vondt. Dette for å oppnå langsiktig resultat. Ved å gjenopprette fullgod funksjon i bevegelsesapparatet fører dette som oftest til smertelindring eller i beste fall smertefrihet.

Kiropraktisk behandling er veldokumentert sikker og effektiv med langt lavere risiko for alvorlige komplikasjoner enn tradisjonell medisinsk behandling for tilsvarende lidelser. Kiropraktoren er primærkontakt og det er ikke nødvendig med henvisning fra lege. Behandlingen er individuelt tilpasset, og vil med det på bakgrunn av det pasienten forteller gi en undersøkelse og starte et behandlingsopplegg.

Primært arbeider vi med:

• Diagnostikk
• Kiropraktisk intervensjon (behandling)
• Rehabilitering og mosjons-/ treningsveiledning
• Rådgivning
• Kiropraktikk for idrettsutøvere

Kiropraktoren har bred kunnskap og kan henvise pasienten videre til røntgen-, CT-, MR- undersøkelse eller spesialist i de tilfeller hvor det er hensiktsmessig. Kiropraktoren kan også sykemelde pasienten i opp til 12 uker. (NAV/HELFO/NKF)

kiropraktor trondeheim kiropraktikk

Priser:

Trygderefusjon Egenandel
Første konsultasjon

kr 126